Hoe bestel ik een boek?

Een publicatie zoeken

Via de zoekfunctie kan je onze webshop makkelijk raadplegen. Je vindt de zoekfunctie steeds bovenaan op elke webpagina.

Vul één of meerdere zoektermen in het zoekveld in en druk op enter of klik op het vergrootglas om de zoekopdracht uit te voeren. Je kan zoeken op verschillende criteria, zoals auteur, titel, zoekwoord, uitgever of ISBN. Het is ook mogelijk om te zoeken op verschillende combinaties van deze criteria om een meer nauwkeurig resultaat te bekomen.

Je kan ook zoeken en verfijnen door de navigatie te gebruiken. Op die manier kan je makkelijk doorheen verschillende rubrieken bladeren. Via de linkerzijbalk kan je bovendien makkelijk filteren op o.a. uitgever, rubriek, bestsellers en promoties. Zo wordt je koopervaring alweer wat beter. 

Een bestelling plaatsen

Je hebt het product dat je zocht gevonden. Wat nu? Simpel! Je laadt het in je winkelmandje.

Zodra je winkelmandje gevuld is met alles wat je nodig hebt, kan je je bestelling afronden. Je vult je gegevens zorgvuldig in en klaar.

Registratie is dus niet verplicht om een online aankoop te plaatsen. Wil je toch een online account om zo te genieten van alle voordelen? Dan geef je simpelweg een wachtwoord op en je bent vertrokken. Bij een volgende aankoop staan je gegevens automatisch ingevuld. Met een online account kan je ook makkelijk de status van je bestellingen checken.  

Eens we weten naar waar het pakketje verstuurd moet worden, rest enkel nog de betaling. Benieuwd of je betaalmiddel aanvaard wordt? Kijk dan zeker eens onze betaalmogelijkheden na.

Ik ervaar problemen tijdens mijn bestelling

De meeste problemen worden uitgelokt door verouderde software. Let er zeker op dat de browser die je gebruikt up-to-date is. Lukt het je niet om te bestellen via jouw standaardbrowser? Probeer dan zeker eens om een nieuwe versie hiervan te installeren of probeer een andere browser. Onze site ondersteunt de nieuwste versies van de meest courante browsers zoals Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari,...

Andere problemen? Meestal wordt er steeds een foutmelding getoond die jou kan helpen om de "fouten" recht te zetten. 

Ondanks alle gedane inspanningen nog steeds problemen? Laat het dan zeker horen via webmaster@acco.be met volgende informatie:

  • Een screenshot van de pagina waar u op vastloopt
  • Een gedetailleerde beschrijving van de acties die u ondernomen heeft met o.a. volgende informatie:
    • De URL waar u een probleem mee heeft en waar u op vastloopt
    • Of u een bestelling wenst te plaatsen op onze algemene webshop of één van de online campusverkopen
    • Of u ingelogd bent of niet
  • Klantnummer (indien u hierover beschikt)

Hoe meer gedetailleerde informatie wij krijgen, hoe sneller wij je kunnen helpen.

i

Onze site maakt gebruik van cookies. Wij gaan ervan uit dat u akkoord gaat met onze cookies op het moment dat u gebruik maakt van onze site. Klik hier om meer te weten te komen over cookies en waarom wij ze gebruiken.

OK