Hoe vind ik wat ik nodig heb?
Selecteer je gekozen taalopleiding in het dropdownmenu. Als resultaat krijg je een overzicht met de niveau’s en de daaraan gelinkte boeken.
Let op! Sommige boeken kocht je misschien al voor een eerder niveau aan en hoef je dus niet in je winkelmandje te plaatsen.
Ik heb meer titels in mijn winkelmandje dan ik nodig heb. Hoe pas ik dat aan?
Als je een vak toevoegt, worden alle bijbehorende titels van dat vak in je winkelmandje geplaatst.
Wil je echter slechts enkele of één bepaalde titel aankopen, dan vink je die simpelweg uit na het aanklikken van ‘details’. Daar zie je de details van alle titels, met rechtsboven een vuilnisbakje. Klik het vuilnisbakje aan als je een titel niet wenst.
Ook wanneer je al ‘voeg toe aan mijn winkelmandje’ hebt geselecteerd kun je nog steeds corrigeren door eveneens het vuilnisbakje aan te klikken en zo de titels te wissen.
Is dit alles wat ik nodig heb?
We werken nauw samen met het CLT wat betreft de verdeling van handboeken voor hun taalopleidingen en hebben dus normaal gezien alle handboeken die voorgeschreven zijn in huis. Het kan echter altijd dat je nog extra studiemateriaal moet aankopen via een externe drukker of via je leerkracht.
Welke korting krijg ik?
Elke CLT-student krijgt via Acco 10% korting op zijn voorgeschreven studiemateriaal en op papier- en kantoorwaren. Deze laatste kan je echter niet via onze webshop aankopen, dit kan je enkel in de winkel zelf. Breng voor aankopen in de winkel wel jouw CLT-inschrijvingsbewijs of CLT studentenkaart mee en toon deze aan de kassa.
Ik koop mijn boeken liever in de winkel. Kan dat?
Ja hoor! Onze boekhandels volgen de richtlijnen van de overheid en openen in overeenstemming daarmee hun deuren. Je kan alle boeken dus komen inkijken en aankopen. Op zoek naar de openingsuren van de winkel in Leuven? Neem een kijkje op www.acco.be/boekhandels. Breng voor aankopen in de winkel wel jouw CLT-inschrijvingsbewijs of CLT studentenkaart mee en toon deze aan de kassa, dan krijg je 10% korting op je handboeken én papier- en kantoorwaren.
Zijn alle boeken verplicht?
Ja, alle boeken zijn verplicht. Kijk wel goed of je kijkt naar de boeken voor jouw juiste traject (zoals voor de verschillende opleidingen Nederlands of Duits).
Zijn alle boeken verplicht?
Nee, sommige boeken zijn optionele literatuur. Dat betekent dat ze niet verplicht zijn, maar wel interessante info kunnen bevatten om dit vak te studeren. Je vraagt best even na bij je docent of het aangeraden is om deze te bestellen.
Waarom staan er soms twee prijzen op jullie webshop?
Die twee prijzen zijn de algemene prijs en de prijs met aandeelhouderskorting. Ook interesse in levenslang korting op studiemateriaal en meer? Neem dan een kijkje op www.acco.be/aandeel.
Kan ik een waardebon gebruiken?
Het verzilveren van een Acco-waardebon kan alleen in onze winkels.
Hoe verloopt de betaling?
Alle bestellingen verlopen via online betaling. Er worden geen extra kosten aangerekend bij de online betaling.
Online betalen is zeer eenvoudig en betrouwbaar. We werken daarvoor samen met Ogone, een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten. Bij Ogone kan je er zeker van zijn dat je betalingen correct en veilig verlopen. Ogone verwerkt de transacties op een beveiligde betalingsserver en codeert ze voor maximale privacy en bescherming. Ogone stuurt de details van je betaling door naar de aangewezen bank of kredietkaartinstelling. Wij ontvangen je betalingsgegevens niet zelf.
Er zijn verschillende mogelijkheden om online te betalen:
• Bancontact/Mister Cash
• Mastercard
• Visa
• Maestro (online overschrijving): ING Home Pay, CBC Online/KBC Online, Belfius Direct Net, e.a.
Mijn betaling lukt niet.
Als je een foutmelding krijgt in het betalingsproces, kan er zich een tijdelijke storing voorgedaan hebben. Vaak lost zich dat vanzelf op. We raden je aan later nog een keer te proberen. Als het probleem zou aanhouden, contacteer ons dan via de contactknop in de rechterbovenhoek van deze webshop.
Ik krijg geen bevestiging van mijn bestelling?
Mogelijk kwam je bestelbevestiging in je spam-mailbox terecht. Is die daar ook niet te bespeuren? Neem dan even contact met ons op via de contactknop rechts bovenaan.
Wat zijn de zendkosten?
Handling- en verzendkosten voor andere online bestellingen bedragen € 6,20 voor verzending binnen België, alsook naar Nederland en Luxemburg.
Je kan bij Acco kiezen voor verschillende verzendopties:
• Thuiszending
• Zending naar een bpost-punt (België)
• Zending naar een bpost-24/7-automaat (België)
Wil je buiten de Benelux een pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op via weborders@acco.be en we zoeken samen naar de beste oplossing.
Voor digitale producten zijn er geen handling- of verzendkosten; na je bestelling krijg je een mail met de nodige informatie.
Wat is de levertermijn?
Zodra je een bestelling plaatst, krijg je een bevestigingsmail van ons. Daarin zie je een overzicht van je bestelling. Zodra we je pakje zorgvuldig samengesteld hebben, krijg je opnieuw een mail met een overzicht van de verscheepte items. In die mail kan je ook klikken op een link om je order te volgen.
Ook via je account kan je de status van je orders opvolgen. Je logt je in en klikt op ‘Mijn bestellingen’. Dat kan natuurlijk alleen maar als je bij het maken van je bestelling ook een account gemaakt hebt.
Hoe lang je bestelling op zich laat wachten hangt af van de items die je in je winkelmandje hebt liggen. Volledige leveringen worden meteen uitgestuurd. Vanaf 14 september sturen we ook onvolledige pakketjes uit en ontvang je het studiemateriaal dat we ter beschikking hebben. De eventueel ontbrekende titels worden nagestuurd op het moment dat ze beschikbaar zijn.
Door wie wordt mijn pakketje bezorgd?
Acco werkt samen met bpost voor de levering van je pakket.
Wat moet ik doen als ik merk dat één of meerdere titels niet geleverd werden?
Controleer eerst op de bijgeleverde documenten of deze titels vermeld staan als 'nog te leveren’. Dat betekent dat jouw titel tijdelijk niet in voorraad was en later opgestuurd wordt naar jouw adres, zonder evenwel hier opnieuw leveringskosten voor te betalen. Als deze titel niet vermeld staat, kijken we het graag even voor je na. Contacteer ons dan even via de contactknop in de rechterbovenhoek van deze webshop.
Kan ik mijn online bestelling ook afhalen in de winkel?
Je kan er ook voor kiezen om jouw bestelling af te halen in de Acco winkel te Leuven. Hiervoor hoef je geen leveringskost te betalen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kan je online bestelling annuleren zolang die nog niet verzonden is. Daarvoor neem je het best contact op met onze besteldienst via de contactknop rechtsbovenaan. Is je pakketje al verzonden? Dan heb je nog steeds recht op 14 dagen retourrecht bij fysieke goederen.
Kan ik retourneren?
Opdat wij het artikel kunnen terugnemen, moet het aan een aantal voorwaarden voldoen:
• Je kan een kassaticket, factuur of kopie van factuur voorleggen.
• Het artikel is onbeschadigd.
• Het artikel zit nog in de oorspronkelijke, ongeopende verpakking.
• De 14 dagen na aankoop/afhaling zijn niet overschreden.
Je kan het artikel terugbrengen naar een van onze boekhandels en krijgt het aankoopbedrag daar cash terug.
Je kan er ook voor kiezen het product in originele, onbeschadigde staat op te sturen naar Rijweg 173, 3020 Herent met kassaticket of (kopie van) factuur. Er wordt een creditnota opgemaakt voor het bedrag van aankoop, inclusief de initiële verzendkosten. De kosten van de retourzending worden niet terugbetaald.
Als wij je per ongeluk het verkeerde of een beschadigd artikel bezorgden, laat het ons dan even weten via de contactknop rechtsbovenaan. We bezorgen je een retourlabel zodat je het artikel kosteloos kunt terugsturen.
Ik vind het antwoord op mijn vraag niet. Wat nu?
Contacteer ons via de contactknop rechts bovenaan in deze webshop. We helpen je graag verder!